Iulian Leca

Un blog de iuleka

N24 a fost cumparat de Dinu Patriciu

with 7 comments

Prima achizitie in domeniul televiziunilor a lui Dinu Patriciu: N24. Se adevereste, in sfarsit, zvonul care circula pe piata de vreo doua saptamani. Stirea e sigura, e proaspata si e dintr-o sursa de prima mana. Ce migratii de jurnalisti vor avea loc, cat a dat Dinu Patriciu pe televiziune fratilor Micula, e specatacolul care urmeaza. M-a amuzat ca angajatii de la N24 inca nu aflasera vestea, desi stiau de acest zvon de cateva zile bune. Nu ar fi primii…

Written by iuleka

3 December 2007 at 10:15 pm

Posted in iuleka's news

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ia uite ce scriam acum cateva saptamani:
    http://oana-dobre.blogspot.com/2007/11/ghicitoare.html 🙂

    oanadobre1

    3 December 2007 at 11:31 pm

  2. oana, e simplu. am spus ca zvonul e mai vechi, insa afacerea astazi a fost parafata. ai sa vezi, de altfel, ca maine-poimanine o sa apara si oficial in presa. nu e nicio problema, ai dat zvonul prima. e ok?

    iuleka

    3 December 2007 at 11:48 pm

  3. Nu era, bre, vreo contra! Eram doar happy ca o mai confirma cineva, atata tot! Nu sunt acida chiar TOT timpul! :))

    oanadobre1

    4 December 2007 at 12:25 am

  4. ma bucur, ca tocmai ma pregateam sa imi torn cenusha in cap. ca dau stiri vechi, ca nu sunt documentat, ca am surse de trei lei, ca intru pe tarumuri nefamiliare, etc…

    iuleka

    4 December 2007 at 12:33 am

  5. Chiar nu e cazul, bre! 🙂

    oana dobre

    4 December 2007 at 1:02 am

  6. glumeam.

    iuleka

    4 December 2007 at 7:22 am

  7. […] pe un blog, al lui Iulian Leca, am aflat că Patriciu ar fi cumpărat doar N24.  Nu înţeleg de ce doar […]


Leave a Reply

